Жүгіру жолы
Кіру
AA+
"Ақтөбе қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "№16 орта мектебі" КММ
Жүгіру жолы
"Ақтөбе қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "№16 орта мектебі" КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/mektep16aqtobe.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында және Отбасы күніне орай ағымдағы жылдың  9-қыркүйек күні 3-11 сынып білім алушылары арасында жаппай диктант өткізілді.

Отбасы күніне орай өткізілген диктанттың мақсаты - отбасының маңызын, отбасы мүшелерінің өзара байланысын және тәрбие мәселелерін балалар мен ата-аналарға түсіндіру. Мұндай диктант балалардың жазу қабілеттерін жетілдірумен қатар, олардың отбасы туралы түсініктерін тереңдетуге, отбасылық құндылықтарды нығайтуға бағытталады.

  1. Отбасылық құндылықтарды насихаттау: Диктант арқылы отбасының қоғамдағы рөлі мен маңызын, бір-біріне деген құрмет пен сүйіспеншіліктің қажет екенін түсіндіру. Балалар отбасы мүшелерінің әрқайсысының өмірдегі орны мен рөлін білуі керек.
  2. Тіл дамыту: Балалардың жазу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорын байыту және тіл білімін тереңдету. Бұл, әсіресе, тілдік және грамматикалық дағдылардың дамуына ықпал етеді.
  3. Отбасылық байланыстың маңыздылығын түсіндіру: Отбасы мүшелерінің бір-біріне көмек көрсету, қолдау білдіру және бірге уақыт өткізу қажеттілігі туралы балаларды ойландыру. Отбасылық мейрамдар мен дәстүрлердің маңызын ұғындыру.
  4. Тәрбиелік мәні: Балалардың отбасына деген сүйіспеншілігін арттыру, отбасы мүшелерінің арасындағы түсіністік пен достықты дамыту.
  5. Эмоционалды байланыс: Балалардың өз отбасына деген құрметін арттыру, оларды бір-біріне мейірімді және қамқор болуға тәрбиелеу.

Диктант балалардың отбасын қалай қабылдайтынын, отбасылық өмір мен қатынастарды қаншалықты түсінетінін көруге мүмкіндік береді. Бұл шара сонымен қатар, отбасылық тәрбиенің маңызды екенін ата-аналарға да ескертіп, оларды бала тәрбиесіне көбірек көңіл бөлуге шақырады.